Welcome to Ro-Mixers

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more!

This message will be removed once you have signed in.

Sign in to follow this  
Followers 0
romixers_team

[Regulament] - Servere war CS 1.6

1 post in this topic

Pentru acces la a crea event-uri pe steam sau la a anunta mix-urile pe camera de chat este necesara dobandirea unui admin pe oricare dintre serverele de war ale comunitatii:

  1. Categoria Servere MIX / Forumurile Servere Mix/Competitii / Obtine admin.
  2. Categoria Administrativ / Forumurile Administrativ / Cerere grad.

Pentru mai multe informatii cu privire la functionarea serverelor de war si a comenzilor disponibile pentru fiecare acces punem la dispozitie urmatoarele:

ARTICOLUL 1 : IERARHII

In cadrul serverelor de war este asociata o ierarhie pentru forum cat si una pentru steam. Asadar, ca in toate paginile comunitatii, prezentam mai jos accesele ce se pot dobandi, atat pe

Quote

IERARHIE IN CADRUL ROMANIAN MIXERS (RO-MIXERS)
1. Nimeni nu este mai presus de regulament si toti sunt sanctionabili indiferent de functie.
2. Oricine poate obtine o functie atat timp cat indeplineste conditiile pentru aceasta.
3. Ideile de dezvoltare sau implementare, inbunatatirile, sunt bine venite indiferent de la cine provin (pot fi chiar si de la THE USERS). Acestea vor fi analizate cnf. pct. 4.
4. In cadrul comunitatii, aprobarile unor schimbari, sau implementarea anumitor idei se face doar de catre CEO, dupa o consultare in prealabil cu THE BOARD. Acestia la randul lor inaintea acestei consultari (cu CEO) trebuie sa aibe o consultare cu toata echipa sau majoritatea echipei THE TEAM (50% + 1).

IERARHIE IN CADRUL SERVERELOR - ASOCIATA CU PAGINILE COMUNITATII
  • Grad Steam Group = Grad Forum - Rol in administratie - Ierarhie
  • Owner (aka Detinator Steam Group) = Administrators - Servers Owner - CEO
  • Officers = Manager server - Servers Co Owner - THE TEAM
  • Moderators = Moderator (Steam acces) - Servers Admin - THE TEAM
  • Members = Members - Player - THE USERS

Pe servere nu se accepta mesaje in chat sau vocale cu:

  • injurii
  • bullying
  • continut rasist
  • limbaj pornografic
  • limbaj licentios
  • atacuri directe la un user suspect (nu dovedit) de cod.

In conditiile in care un admin incalca aceste reguli asupra limbajului, in functie de serverul pe care se intampla, va asteptam cu un topic de reclamatie.

ARTICOLUL 3 : REZERVARILE

Pentru a intelege acest articol in totalitate este nevoie sa cunoasteti si:

Pe durata rezervarii recomandam adminului sa tina serverul parolat (este de luat in calcul ca parola se scoate automat de pe server daca sunt mai putin de 9 playeri inclusiv).
Pe perioada rezervarii, adminul care a rezervat serverul va da playerilor nedoriti pe server prima data doar kick cu motivul SERVER_REZERVAT60min. Daca reintra atunci are dreptul sa foloseasca comanda de ban cu motivul si doar cat mai este valabila rezervarea SERVER_REZERVATXmin, unde X reprezinta numarul de minute ramase din rezervare. La fel se va intampla si in cazul adminilor ce refuza sa se conformeze in concordanta cu regula evidentiata in cadrul Categoriei Servere Mix / Forumul Informatii generale cu privire la serverele de war / Topicul Rezervari server.

ARTICOLUL 4 : RECAPITULARE SANCTIUNI SI SANCTIUNI SPECIALE

KICK: intrarea intr-o echipa in timpul unui mix cand deja echipele sunt stabilite (se va specifica motiv) / playerilor nedoriti (chiar si admini) ce intra pe perioada rezervarilor (la prima abatere) / playerilor ce nu au fost transferati de admini pe alte servere, dar refuza sa faca drop pe perioada rezervarilor (la prima abatere) - se va specifica motivul: server_rezervat.
BAN 1440 = BAN O ZI: drop fara a aduce inlocuitor (pentru playeri) / folosirea in mod abuziv a microfonului / limbajul specificat in articolul 2 / adminilor ce nu muta playerii dupa finalizarea unui mix daca serverul intra intr-o perioada de timp rezervata / playerilor ce nu au fost transferati de admini pe alte servere, au primit in prelabil kick pentru ca serverul a intrat intr-o perioada rezervata (doar dupa un kick prealabil) - se va specifica motivul: server_rezervat / team kill(s) (chiar si admini).
BAN 0: folosirea de coduri / folosirea de alias-uri / folosirea de dll-uri / folosirea cfg complexe - mai mult de 250 linii cnf wargods / neacordarea demo-ului atunci cand se cere de admin / nepostarea lui pe forum atunci cand se cere de admin / oprirea demo-ului / nescanarea cu wargods atunci cand se cere de un admin.
BAN X: playerilor nedoriti (chiar si admini) ce reintra pe perioada rezervarilor (de la a doua abatere) - valoarea X repr numarul de minute ramase din rezervare.
AMX_EXECALL (AKA CONNECT): folosita doar pentru mutarea playerilor dupa finalizarea unui mix daca serverul intra intr-o perioada de rezervari si adminul ce a facut rezervarea a cerut eliberarea serverului.
DOWNGRADE = STEAM & ADMIN ACCES REMOVE FOR 2 WEEKS: nerespectarea ierarhiilor / completarea campurilor din event in mod gresit / organizarea a mai mult de 1 event/mix (prima abatere) / nerespectarea sau omiterea unui pas sau a pasilor cu privire la managerierea unui mix (prima abatere) / anuntarea unui event cu serverul parolat / organizarea pe server a oricaror tipuri de jocuri - altele decat 5vs5 (exceptie fac perioadele de rezervare) / drop fara a aduce inlocuitor (pentru admini) / adminilor ce nu muta playerii dupa finalizarea unui mix daca serverul intra intr-o perioada de timp rezervata / folosirea oricaror comenzi de pe server fara un motiv bine intemeiat / banarea a 7 playeri in mod eronat (playeri curati).
REMOVE FARA POSIBILITATEA DE REDOBANDIRE: organizarea a mai mult de 1 event/mix (de la a doua abatere) / nerespectarea sau omiterea unui pas sau a pasilor cu privire la managerierea unui mix (de la a doua abatere) / organizarea unui event ce nu are loc pe serverele de war ale comunitatii / adminii ce au facut rezervare si nu astepta terminarea mix-ului in curs sau acorda direct ban fara kick in prealabil cnf articolului 3 / folosirea de coduri / folosirea de alias-uri / folosirea de dll-uri / folosirea cfg complexe - mai mult de 250 linii cnf wargods / neacordarea demo-ului atunci cand se cere de un alt admin superior in grad / nepostarea lui pe forum atunci cand se cere de un alt admin superior in grad / oprirea demo-ului / nescanarea cu wargods atunci cand se cere de un alt admin superior in grad / banarea mai multor playeri fara motiv / banarea adminilor superiori ierarhic fata de cel ce are admin (exceptie pe perioada rezervarilor - adminul care a facut rezervarea).

Articolul 5 : CODURI

Pentru o mai buna identificare a playerilor ce folosesc coduri permitem rularea si folosirea wargods. Astfel daca un player il considerati a fiind codat acesta va trebui sa ruleze wargods si sa va ofere rezultatul. Pentru nesupunerea la aceasta regula se aplica ban 0 (se va specifica motiv).
De asemenea pentru un joc cat mai curat nu permitem folosirea cfg-urilor complexe (mai mult de 250 de linii), folosirea dll-urilor, a skin-urilor si a altor mijloace de natura a leza jocul celorlalti.
* Va rugam sa tineti cont ca adminii nu pot fi verificati decat de cei ce au un rang superior in ierarhie, iar orice player chiar si admin se supune aceluiasi regulament si acelorlasi sanctiuni.
** Va rugam sa tineti cont ca pe serverele de war majoritatea playerilor joaca la sunet si sunt peste nivelul celor de pe public.
*** In vederea folosirii wargods se vor urmari:

  1. IP
  2. STEAM ID
  3. DATA/ORA
IP SERVER
Articolul 6 : RECLAMATII SI SUGESTII

In vederea inbunatatirii gaming-ului pe servere am pus la dispozitie o modalitate de sugestii si reclamatii cu privire la adresa oricaror membri ce detin functii in cadrul forumului Ro-Mixers ce va fi analizata de administratorii comunitatii urmand sa se aplice deciziile cele mai potrivite acolo unde se constata incalcarea regulamentelor.

ACCESEAZA Reclamatii si sugestii

In conditiile in care un admin incalca aceste reguli, in functie de serverul pe care se intampla, va asteptam cu un topic de reclamatie.

Articolul 7 : UNBAN SI OVERWATCH

Orice jucator are dreptul la a face:

  1. o reclamatie cnf. articolului 10
  2. de a posta o cerere de ban (in cazul jucatorilor ce se banuiesc a fi codati si inca nu au ban - chiar si admini)
  3. de a posta o cerere de unban (in cazul jucatorilor ce au primit ban considerati codati dar ei in realitate sunt curati - chiar si admini)

Toate cererile de ban/unban indiferent de server se vor face in sectiunea Overwatch astfel incat:

  1. in cadrul scoaterii unui ban: toti adminii isi pot da cu parerea daca jucatorul suspectat este curat si in functie de decizia majoritara, banul se va scoate sau nu.
  2. in cadrul adaugarii unui ban: toti adminii isi pot da cu parerea daca jucatorul suspectat foloseste cod si in functie de decizia majoritara, banul va fi dat sau nu.

Absolut toate cererile de ban si/sau unban (impreuna alcatuind overwatch) se vor realiza cnf. modelelor aferente ce se vor gasi aici. Trebuie retinut ca cererile de unban ale playerilor gasiti curati atrag dupa sine penalizari ale adminilor.
In cadrul sistemului de overwatch toti adminii au obligativitatea de a isi expune parerea pe forum prin reply in fiecare topic.

ARTICOLUL 8 : LISTA ADMINI SI PUNCTAJE, ABSENTE, RETRAGERI


Odata la 14 zile (2 saptamani) are loc verificarea tuturor adminilor din cadrul serverelor de war Ro-Mixers. Adminii care la momentul primei verificari nu au 14 zile de cand au primit accesul vor intra in verificarea urmatoare, cea de peste 28 de zile (4 saptamani).
Adminii care nu au activitate in decursul a doua verificari vor avea parte de revocarea adminului fara posibilitatea de redobandire timp de 14 zile. Dupa aceste zile pot face o noua cerere de admin. Adminii al caror acces a fost revocat de 2 ori in decursul a 4 verificari si care au doua cereri de admin acceptate nu vor mai putea dobandi la a treia cerere de admin acces, cererea fiind respinsa din start.

  1. ACTIVITATEA = prezenta activa pe forum cu raspunsuri in cereri (de obtinere admin, overwatch, unban, ban, etc.) + minim 5 event-uri per verificare.
  2. VERIFICAREA = analizarea activitatii adminilor odata la 14 zile (sau doua saptamani).

In conditiile in care un admin nu poate activa in cadrul comunitatii datorita oricarui tip de problema, indiferent pentru cat timp, este asteptat cu o informare privind absenta sa astfel incat sa isi poata pastra adminul si sa nu ii fie analizata activitatea pe perioada cat va lipsi cnf. modelului de informare absenta.

De asemenea adminii care doresc sa se retraga o pot face creand o cerere de retragere astfel incat propriile cereri viitoare de admin sa nu fie influentate de activitatea lor negativa cnf modelului de retragere.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

Designed by

-------------------------

Contact them:

Steam Group & Contact

Informations:

Valabil in reteaua Vodafone
-------------------------

Reach us:

PC: 032496, Sector 3, Buc, RO